Er zijn geen vliegen in het bos

Niet huilen, dan kan je niet ademen. Vlak voor de top afstappen kan echt niet.

Hoe het kon dat die Stelvio eigenlijk wel mee viel

Het ging niet zo heel steil naar beneden, er werd niet bijgetrapt en toch gingen we al met zo’n 70 kilometer per uur

Het bakje van Inge

Het viel op dat de bakjes van de zes dames iets groter waren dan die van de heren, alsof men er rekening mee hield dat wij ook een make-up-tas, avondkleding en een föhn kwijt moesten

Het naderende zwarte gat

Toch werd in die tijd de basis gelegd voor het huidige succes. In de jaren 2000 reed er een jonge ploeg Nederlanders alles kort en klein in jongere koersen en de kleine meerdaagse wedstrijden.

De avonturen van Inge: Etappe 4 La Chaux -Oberlarg

Het allerlaatste weggetje naar onze overnachting is nog wel even opletten, omdat er niet veel asfalt meer op te vinden is, maar dan zijn we ook op een plek, die als trouwlocatie niet zal misstaan.

De avonturen van Inge: Etappe 3 Annecy-La Chaux

Voor deze nacht is de groep verdeeld over twee verschillende hotels en ik vind het op dat moment absoluut fijn dat ik ben ingedeeld in het eerste hotel dat we passeren.

De avonturen van Inge: Etappe 2 Valloire-Annecy

Ik sta op met een knallende koppijn. Buiten is onweer hoorbaar en een blik uit het raam leert dat het daarbij tamelijk regent. Twijfel.

De avonturen van Inge: Etappe 1 Bardonecchia-Valloire

Ik klim lekker in mijn eigen tempo omhoog terwijl ik voortdurend mede-Wielerbussers om me heen ontwaar.

36 Fietsen in een aanhanger. Hoe dan?!?

Het mooie van onze fietsentrailer is dat je fiets geen beschermingsmateriaal nodig heeft. Enkel het voorwiel dient gedemonteerd te worden.